Chamarel - Reisverslag uit Grande Rivière Noire, Mauritius van Annelien Kempen - WaarBenJij.nu Chamarel - Reisverslag uit Grande Rivière Noire, Mauritius van Annelien Kempen - WaarBenJij.nu

Chamarel

Door: Annelien

Blijf op de hoogte en volg Annelien

26 Juli 2013 | Mauritius, Grande Rivière Noire

Chamarel en houten beeld
Woensdag 24 juli rijden we van Grande Riviere Noir naar Chamarel, dat is de bergen in, We drinken eerst koffie bij Ipizza, lekkere koffie!, daarna een tweede kop bij restaurant Le Chamarel met fantastisch uitzicht op de westkust en Ile aux Benitiers. Dan zien we de watervallen van Chamarel en 'the coloured earth', waar enkele oude reuzenschildpadden een nekmassage krijgen toegediend, ze relaxen zichtbaar onder de aandachtige strelingen. In Black River Gorges National Park genieten we van het uitzicht op de beboste berghellingen.

Het houtmuseum bergt de collectie van een gepassioneerd man.
In de tuin staat een inspirerend beeld met vele koppen!

Terug in Grande Riviere Noir duik in de zee.